4 juli 2018

UPDATE

Vardag

 
Hej darlings! Hur mår ni? Själv mår jag bra och är uppgrymd av lycka och tacksamhet för människorna jag har runt omkring mig. Igår fyllde jag år, och alla som känner mig vet att det är viktigaste dagen på hela året ;) Adam väckte mig på morgonen med paket, pussar och mys, kunde inte fått en bättre start? Så härligt! Sen kom mamma och rasmus på frukost innan jag skulle börja jobba 6h. Fick som tur va sluta tidigare av min snälla chef så jag hann till dagens höjdpunkt - fotbollen. Hade bjudit hem mina vänner på fotbollsfest då vi kollade matchen tillsammans, drack öl och umgicks. Efter en mäktig vinst och historia blev skriven gick vi och käkade burgare och drack bubbel. Kvällen avslutades med Frida & Malin, två personer som gjorde min födelsedag till något alldeles speciellt, så evigt tacksam <3 
 
Så nu är man 21. Haha tiden bara går och jag kan inte förstå vart den tagit vägen? Nu är jag ledig i fyra dagar då jag lyckats byta bort ett pass eftersom Malin överraskade med biljetter till Latitude. Resten av veckans planer kommer imorgon. 
 
corneliaeriksson.blogg.se

Det låter som en helt perfekt födelsedag tycker jag! :)

Svar: Den var jättebra! <3
Matilda Strömdahl

Marcus Voxter

fin blogg:)

Svar: Tack snälla ;)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress