Har ju helt i min frånvaro missat att visa er lite bilder ifrån min mindsommar. Såhär såg jag ut! Bar min nya älskade klänning ifrån Zara, som ni fick se i förra inlägget.
Min krans! Alltså WOW! Mormor gjorde min iår igen, en tradition vi har skapat oss och jag blev så himla nöjd. Finaste kransen av finaste mormor <3
 
 
Jag menar titta! HUR fin?
 
 
Jag, Malin, Frida & Frida kickstartade dagen med Champange-frukost innan vi gjorde oss en supergod midsommarlunch. Vi hade inga större planer iår för midsommar. Kändes lite som att vi satte ribban rätt så högt förra året när vi var på Öland - det var så himla härligt och en midsommar jag kommer minnas föralltid. :) Vi åt iallafall en jättegod lunch innan vi drog igång lite lekar.
 
 
Love you <3
 
 
Hade en jättemysig och härlig midsommar med tjejerna. Älskar och uppskattar dem så mycket. Mötte upp Adam och våra gemensamma vänner på kvällen. Dagen efter åkte jag och Adam till Stockholm för lite egentid, vi behövde verkligen det. Komma iväg och bara få vara - men mer om det i ett annat inlägg. Godnatt darlings <3
 
iseedee

Så vacker du är! =) Och kransen ser väldigt tjusig ut den med!
Härlig mat buffé!

Svar: TACK <3 Vad glad jag blir!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress