18 juni 2018

PLANS FOR THE WEEK

Vardag

 
MÅNDAG: Fixar dag! Shit ligger så mycket efter med tvätt, kläder, plock och liknande så jag får STRESS delux. Ska ta tag i det innan mormor & morfar kommer hit och kollar VM med mig. Äntligen är det dags! Så mäktigt. Träning ikväll som vanligt. 
 
TISDAG: Ska luncha med pappa och sedan träffa tjejerna. Är träningledig denna dag, får se om jag kan trycka in ett eget pass. Ska även fota samarbete till bloggen. 
 
ONSDAG: Jobbar mellan 06:30-15:00 sedan är det bara att åka hem, laga mat och ladda upp inför derby! 
 
TORSDAG: Inga planer! Träning på kvällen. 
 
FREDAG: Midsommar! Här är mina planer fortfarande liiiite oklara. Antigen Stockholm och skärgården med Adam och hans/mina vänner eller midsommar med tjejerna. Är så kluven för jag och Adam har firat midsommar ett år av fyra haha ;) 
 
LÖRDAG: Oklart.

SÖNDAG: Oklart.
 
Hur ser era planer ut inför veckan och midsommar?
 
iseedee

Vad härligt att ha såpass stor del av veckan öppen för andra spontana möjligheter. :)

Svar: Ja visst är det :)
Matilda Strömdahl

Emilia Sjödin

Wow så snygg!

Svar: Åh tack fina du!
Matilda Strömdahl

Carolinn

Skönt att ha helgen lite fri från planer. :)

Svar: Ja verkligen :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress