21 mars 2018

BEFORE / AFTER

Allmänt

 
Såååå jag kände att det var dags för mig att gå till frisören igen då jag inte varit där på nästan 1 år! Eller jo det har jag ju men enbart för att klippa min lugg - inget mer än så. Jag ville bli mycket ljusare, få det kallare, nästan grått. Sedan klippte vi lite på håret också. Såhär blev resultatet! Vad tycker ni? Själv är jag jättenöjd då jag tycker det är en rejäl förändring och känner mig mycket fräschare. :) Som många av er kanske inte vet så använder jag mig av löshår och har gjort det i några år tillbaka. Mitt löshår passar ju inte in med min nya frippa så funderar på att köpa ett nytt då jag inte trivs så jättebra i kort. Vad tror ni? Stort tack till Lisa på Studio 38 som fixade mig så himla fin i håret, så himla duktig!
 
Maria

Superfint!! <3

Svar: Åh tack <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress