16 mars 2018

BLUE

Outfits Samarbeten

Inlägget är i samarbete med Gina Tricot & innehåller reklamlänkar
'
 
SUIT IT UP ON FRIDAYS 
Blazer - HERE
Bag - HERE
Necklace - HERE
Lace - HERE
 
Jag fick så mycket fin respons på min röda kavaj, så roligt att ni gillade den lika mycket som jag! Passformen, tyget och färgen är så himla fin så jag var tvungen att ha den i denna fantastiska blå också. Kavajen finns i ytterligare två färger till ifall ni också är sugna på den :) 
Idag är det äntligen fredag och solen skiner här i Kalmar. Idag ska jag bara njuta, laga god mat, ta en fika, fota lite samarbeten och bara va. Älskar fredagar verkligen. <3 Hoppas ni får en fin dag så hörs vi sen. 
 Inlägget är i samarbete med Gina Tricot 
ajlimullersandvik.blogg.se

det ser superfint ut :)

Svar: Visst gör det :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress