Nu kommer min helg i bilder! Denna helg prioriterade jag och Adam tid för varandra för första gången på riktigt, riktigt länge. Vi har haft det väldigt kämpigt under en längre tid så denna helgen behövdes och uppskattades från oss båda väldigt mycket. I fredags käkade vi god lunch på Riche och strosade på stan innan eventet. 
 
 
Sedan var vi som sagt på ett eventet. Dansade, hade så himla roligt och blev en aning onyktra ;)
 
 
På lördagen blev det bakis-häng på stan och försökte dämpa bakfyllan med fika <3 Vi hade en riktig shoppardag och jag hittade saker som jag verkligen behöver. Nya sneakers och en ryggsäck! På kvällen käkade vi middag och tog oss en eller två återställare ;) 
 
 
Där sitter han - alltid så snygg / Jag käkade pasta med pesto, permesan och kastanjer.  Sedan så bokade vi en bio och gick på den. Red Sparrow!
 
 
Stockholm bjöd på fantastiskt vårväder på Söndagen och jag var så himla lycklig. Så himla härligt! Att solen kan göra så himla mycket!
 
 
Vi käkade god brunch på söndagen på strandvägen 1. Sedan bara strosade vi omkring och bara njöt. 
Det har varit så himla skönt att bara få vara en helg utan några måsten. Det har varit välbehövligt för både mig och Adam. En helg som uppskattades enormt! Hoppas er helg har varit bra.
 
Angelica Wåhlin

Ser sååå härligt ut :D

Svar: Tack - det var det!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress