3 mars 2018

MY WEEK

Vardag

Hej finisar! Här ovan ser ni lite bilder ifrån min vecka som varit. Veckan som varit har varit extremt lugn måste jag säga. En slags "mini-semester" på hemmaplan. Det har varit SÅ välbehövligt och skönt att bara få vara, ta hand om mig själv och inte ha så många måsten. I måndags unnade jag mig en massage som jag fick i julklapp, åt lunch med Malin och tränade på kvällen. Jag har fått blombud för första gången i hela mitt liv och så himla fina de var? Jag har kollat serier, ätit gott, tränat och bara varit vilket har som sagt varit så skönt. 
 
Nu är det lördag och helg, har dock ingen helg-vibe alls men det är nog med tanke på min vecka. Jag ska strax sticka och träna och ikväll ska jag dansa och dricka drinkar med tjejerna. En grym lördag helt enkelt. Hoppas ni har en bra helg.
 
Jeanett

Blombud förhöjer verkligen dagen! Eller snarare typ hela veckan :)

Svar: Ja exakt ;)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress