Hej måndag! Hur har er helg varit? Jag har haft en jättefin och bra helg med både jobb, fotboll, mellomys, städning, tvätt, samarbeten och liknande. En produktiv helg då jag fått mycket gjort. Jag ser fram emot en ny vecka, en vecka som är rätt så lugn. 
 
Måndag: Skulle på föreläsning på förmiddagen men efter en natt med lite sömn och migrän beslöt jag mig för att inte gå. Enligt mina klasskompisar gjorde jag rätt i det ;) haha! Nu ska jag träffa Frida & ikväll ska jag träna.
 
Tisdag: Ska hälsa på min älskade och mest viktigaste person i livet, farmor, som ligger på sjukhus. Ska göra allt i min makt för att försöka få henne bättre <3 På kvällen ska jag träna. 
 
Onsdag: Jobb hela dagen. På kvällen åker jag tbx till Kalmar och spenderar kvällen där. 
 
Torsdag: Inga planer! Träna på kvällen. 
 
Fredag: Oklart än. 
 
Lördag: Jobb & Match - inga planer på kvällen. 
 
Söndag: No plans!
 
Det är en rätt lugn vecka vilket känns skönt då man kan strukturera upp och få iordning på livet och mycket annat som jag ligger efter med. Det känns skönt att jag börjat hitta ett lugn i vardagen, livet och i mig själv. Det har varit intensivt väääääldigt länge under den senaste tiden och jag känner väl att jag inte har kunnat landa eller njuta. Det gör jag nu verkligen och uppskattar saker på ett så mycket mer avslappnat och fint sätt, vilket är så skönt.

 
Veckans mål: 
- Träna minst 4 gånger.
- Hålla liv och uppdatera här på bloggen.
- Laga någon riktigt god mat.
 
Veckans tips:
- Ni måste lyssna på Maja Nilsson & Sanna Dahlströms senaste podavsnitt "Woman" ifrån deras podd "Livet på läktaren". Jag rös, grät och blev så berörd. 
 
Veckans måste:
- Fakturera företag för samarbeten.
- Få struktur och ordning på plugget och kommande uppgift. 
 
 
 
JUNITJEJ

Vilka trevliga mål under veckan! Snygg väska!

Svar: Tack snälla <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress