Måndag: Plugga, plugga, plugga & träning på kvällen!
 
Tisdag: Plugga, plugga, plugga, fika med Natta & Malin och träna på kvällen. 
 
Onsdag: Personlig deadline för mitt arbete. Ska träna på förmiddagen, packa och sedan åka till kolla hockey på kvällen med Mallan. 
 
Torsdag: Stockholm! Ska på Gina Tricots gala tillsammans med Malin - ska bli så himla kul och ser verkligen fram emot denna kväll. Vi åker upp tidigt på torsdag så har vi en heldag innan eventet. 
 
Fredag: Stockholm! Åker hem på eftermiddagen. Blir nog en lugn kväll. 
 
Lördag: Jobb & match. Kvällen är oklar än. 
 
Söndag: Chilla! 
 

Veckans måste: 
- Få in min uppgift i plugget 
- Packa & städa 
- Tvätta 
 
Veckans mål:
- Träna minst 4 gånger 
- Äta bra 
- Få struktur på plugg, jobb, blogg, livet haha
 
Ser fram emot:
- Stockholm 
- Gina Tricots gala 
- Umgås med bästis
 
 
För första gången på riktigt, riktigt länge känner jag ett lugn i kroppen och en känsla av att allting kommer lösa sig och att allting händer av en anledning. Jag känner mig inte lika stressad över saker och ting längre då jag börjar kunna hantera det. Det jag känner att jag ligger efter med är att få struktur på plugg, jobb, blogg, samarbeten och liknande så måste sätta mig ner och fylla i min kalender - det ger mig struktur och det är så skönt att ha det svart på vitt. Hoppas ni får en fin vecka hjärtan och att er helg varit bra. 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

åh, jag är så glad för dig! Jag har en tvärtomkänsla inför den här veckan... shiat!

Svar: Tack snälla! Hoppas veckan som kommer blir bättre för dig, kram!
Matilda Strömdahl

johanna

Vad kul med stockholm och gala!

Svar: Det var jätteroligt verkligen :) hoppas din helg varit fin!
Matilda Strömdahl

Linda Ph

Vad kul med Stockholm och match! :) Hoppas du inte fastnar i snökaoset!

Svar: Ja verkligen :)
Matilda Strömdahl

Linnéa

vad kul att gå på event!:)

Svar: Ja det var jättekul! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress