12 mars 2018

POWER GIRL AWARDS

Mode

Som jag skrev i förra inlägget var jag bjuden till Gina Tricots power girl awards. Jag hade en fantastisk dag och kväll verkligen. Jag och Malin tog en fördrink på Winercafét och tiden bara sprang iväg så vi hann inte till fördinken tillsammans med Gina Tricot på deras showroom. När vi väl var framme på berns var det mingel och de hade även ett showroom med nyheter, det är så mycket rött, rosa och pastellfärger i vår - jag älskar det verkligen!
 
Min stjärna! Så tacksam för att vi gör livet tillsammans till något helt fantastiskt. Älskar dig för evigt <3
Sedan började själva galan- Det var så mäktigt att vara i ett rum fullt med stöttande, peppande, coola och otroligt inspirerande kvinnor en hel kväll. Det var verkligen så mycket Girl Power!
Fantastiska Molly Sandén med flera hade så fina framträdanden och priser delades ut. Det finns verkligen så många mäktiga kvinnor. När galan var slut var det bara att slå klackarna i taket och det gjorde vi verkligen! Dansade hela kvällen non´stop så hade så mycket träningsvärk dagen efter och fötterna värkte men så himla kul det var! En lyckad gala <3 Tack snälla Gina Tricot för att jag får vara en del av er, det är så otroligt inspirerande och givande och jag är så tacksam! 
  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress