Kappa - Zara / Blazer - Gina Tricot / Byxor - Zara / Skor - NAKD / Basker - Åhlens / Glasögon - Ur&Penn
 
En look ifrån i helgen - vad tycker ni? Jag har fått en dille på vitt nu och älskar att matcha vitt på vitt. Så snyggt och fräscht! Till denna outfit valde jag att köra på röda detaljer. Röda skor, basker och läppar. Fick så många komplimanger för denna look när jag strosade runt på stan. Så himla roligt och jag blir ju verkligen så glad när ni berömmer mig och inspireras av mina looks. Och att ni köper de plagg jag bär. Älskar att inspirera er verkligen. Har du någongång känt att jag inspirerar dig och har du köpt något plagg jag burit eller tipsat om? Vore så kul att veta! 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

I really, really love it - SÅÅÅÅ SNYGGT! Skulle kunna bara kopiera rakt av XD

Svar: Haha åh men KUL!<3
Matilda Strömdahl

Angelica Wåhlin

Guuud, så snyggt!!

Svar: Tack vad glad jag blir <3
Matilda Strömdahl

Emiza

så snyggt

Svar: Tack snälla <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress