19 mars 2018

YELLOW

Samarbeten

Inlägget är i samarbete med Chiquelle
 
 
Hej raringar! Hur fantastiskt mysig är inte min nya stickade tröja ifrån Chiquelle? Jag älskar att den är lite oversized då man kan mysa i sig lite extra i den. Sen är färgen heeeelt fantastisk! Med rabattkoden "YES15" får ni 15% på ett helt köp!
 
Måndag igen, och jag vaknade av att solen sken in genom fönstret - så härligt. Men sedan somnade jag om och då fick jag stressa iväg till Lisa då jag skulle fixa håret hos henne idag. Perfekt start på veckan och bästa sättet att dämpa tenta-ångesten som är denna vecka. Denna kursen har inte varit rolig eller givande så är väldigt besviken och rastlös. Hoppas de två kommande blir mycket bättre innan ett efterlängtat sommarlov väntas. 
Tänkte dra veckans planer & min helg i bilder i senare inlägg! Ha en skön kväll så hörs vi snart. 
 
Inläget är i samarbete med Chiquelle
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress