3 september 2018

BREAKING NEWS (!)

Outfits

 
Jacka - Gina Tricot / T-shirt - Reserved / Kjol - Nelly.com / Skor - Nelly.com
 
Hej måndag! Inte vilken måndag som helst. Idag drar plugget igång, tredje och sista året! Är ändå taggad inför hösten och vi startar igång med en intressant kurs - Projektproduktion och mediekonceptutveckling, så det ska bli spännande om den kursen är lika givande som den verkar. Det ska iallafall bli skönt att dra igång igen, få tillbaka rutiner i både vad det gäller mat, sömn, vardag och liknande. Få lite struktur! 
 
I veckan kommer det komma upp endel somriga/sensommar outfits eftersom jag var iväg i Gdansk och klimatet där var annorluna än här hemma :) Trivdes väldigt bra i denna outfit! Tycker den är lite mer tuffare och streetigare, vilket jag trivs väldigt bra i. Köpte mig T-shirten i Gdansk och tycker statementet är lite coolt. Vad tycker ni om outfiten?
 
Jag ska också skriva ihop en reseguid för Gdansk & Sopot då endel av er har frågat efter det och personligen tycker jag det är roligt och inspirerande att läsa :) 
Hoppas ni får en bra dag darlings!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress