8 april 2018

SUNDAY EVENING

Vardag

 
Hej darlings! Är helt slut och tom på energi denna söndagskväll. Ibland känner jag att jag ger så otroligt mycket. När jag går in för någonting eller bestämmer mig för att jag ska göra något för någon eller något så går jag in 100% alltid. Och när man inte får det tillbaka så orkar man tillslut inte att ge längre. Eller så ger man ännu mer bara för att man ska få en reaktion på att få något tillbaka. 
 
Brunchen är ifrån i lördags när jag brunchade med Frida. Helgen har bestått av väldigt fint väder, prommenader, god mat och mycket fotboll. Både spelat och tittat. Sjukt att det är en vecka kvar till premiären. Nu laddar vi upp för en ny vecka som jag hoppas är lite mer händelserik, lärorik, givande och rolig. 
 
Miss Baby Peaches

Vilken smarrig brunch!

Svar: Visst är den :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress