6 augusti 2018

A DAY OFF

Vardag

 
Måndag avklarad och jag har bara 4 schemalagda dagar kvar på mitt sommarjobb hos Lindex - hur sjukt är inte det? Sen är jag ledig tills skolan börjar igen. Sista året. Wow. Sjukt. Jag ska ta dessa två veckor till att vila upp mig och bara vara. Få vara ledig. Jag och min kropp behöver verkligen det. När jag väl varit ledig under min jobbperiod har man velat trycka ur och pressa in ALLT på ens lediga dagar för att "ta vara" på sommaren. Bilderna ovan är från en ledig dag då jag bara sola, bada, lyssnade på poddar och NJÖT i Västerviks skärgård. Så härligt och avkopplande. 
 
PODD-TIPS: Sommar & Vinter i p1 - 6 juli 2018 med Katarina Wennstam
BOK-TIPS: Jag är inte perfekt, tyvärr. - Av Michaela Forni
Anonym

När du va med Mammi❤️

Sarah

Ser ut som en bra dag :)

Svar: Tack, det var det! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress