6 augusti 2018

J'ADORE

Outfits Samarbeten

Inlägget är i samarbete med NA-KD & innehåller reklamlänkar
 
 
 
SWEATSHIRT - HERE
DENIM SHORTS - HERE
 
Hej darlings! Så länge sedan, har saknat att skriva här. Hur mår ni? Jag har sen sist vi hördes av inlett ett samarbete med NA-KD, vilket känns jättekul med tanke på att de är ett sådant snabbväxande företag inom branchen. Jag har ju varit trogen kund där sedan dag 1 så det är verkligen ett företag jag står bakom och står för, vilket jag hög prioriterar när jag inleder mina samarbeten. 
 
Så nöjd med dessa plagg jag valde inför vårt samarbete. Jag tog L i sweatshirten då jag ville ha den lite pösigare. Jag har ju länge letat efter ett par nya Levis shorts eftersom mina är för små och nu hittade jag äntligen ett par i min storlek. Jag har alltid handlat mina vintage-shorts innan hos NA-KD och alltid blivit nöjd. Med rabattkoden STRÖMDAHL20 får ni 20% på hela ert köp hos NAKD.com  (adlink/klick!). Då kan ni handla era egna shorts eller något annat fint nu till sensommaren/hösten.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress