17 juli 2018

YELLOW DREAM

Outfits

 
DRESS FOR SUCCESS - HERE (adlink/reklamlänk)
 
Hej rarlingar! Hoppas allting är bra med er. Allting är fint här och känns som jag går på "rutin". Jobb, äta, träna & sova - ungefär så ser mitt liv ut. Försöker ända ut i fingerspetsarna att ta vara på den lilla ledighet som ges på kvällar eller innan jobbet och spendera dem med mina vänner eller Adam. Kvällsdopp, sushidejt eller middag, sådana små saker i vardagen som gör allting så mycket lättare :) Uppskattar verkligen de stunderna! 
 
Fotade denna look i farten innan jobbet i 30 graders värme! På tal om det - vilket väder vi har hörrni :) Jag känner mig som solen själv i denna outfit och jag gillar verkligen blazerklänningar, det är så jag. Denna finns även i fler färger om ni skulle va sugna på en annan färg om ni ändå gillar modellen. 
 
Sarah

Fin du va i den :)

Svar: Åh tack snälla du! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress