29 mars 2018

THURSDAY

Vardag

 
Ifrån en fika på uteservieringen i Stockholm
 
Denna vecka har bara flugit förbi och jag har knappt gjort någonting. Har inte haft någon speciell ork att göra så mycket men ändå har jag hunnit med mina viktigaste prioriteringar: räkningar, lägenheten, fotat samarbeten, fått en överblick på kursen. Dock har jag inte varit på föreläsningar för att jag helt enkelt inte velat eller haft ork och prioriterat annat. Skolan bör vara min första prioritering men denna vecka har det verkligen inte varit det. Antar att det är för att jag var så besviken på förra kursen så det "moodet" sitter väl i fortfarande. Men nu är det påsk och lite ledighet sen nästa vecka är det fullt fokus igen och försöka komma in i rutiner. Mår ju så bra av rutiner och scheman som fungerar bra. Vi hörs senare.
 
Hanna Karlsson

Den där fikan ser verkligen underbart god ut!

ajlimullersandvik.blogg.se

Jag är exakt likadan med plugget de två senaste veckorna. Kursen innan förstörde typ min skolork trots att det inte ens är samma kurs längre!!

Fanny

Mysigt

Sara Ekman

Åh vad härligt med fika på uteservering :)

JUNITJEJ

Så gott det ser ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress