15 maj 2018

RED & WHITE

Mode Outfits

 
 
DRESS - SOLD OUT - ni hittar en liknande  HÄR (adlink/reklamlänk)
 
Hej raringar! Länge sedan sist men ni som läste mitt förra inlägg förstår nog mycket väl. Har varit så otroligt ledsen över farfars bortgång och det har verkligen tagit hårt på mig. Samtidigt mitt i denna tragedi ska jag försöka leverera en B-uppsats och flytta. Jag valde därför att ta en paus härifrån och åka på roadtrip med Adam till Köpenhamn för att samla ny energi, få ny inspiration och bara få umgås med honom. Adam har verkligen varit en klippa i detta. Så glad och tacksam för honom varje dag <3 Köpenhamn bjöd på strålande sol, shopping, bubbel, kyssar och så mycket mer. Jag har endel outfits, bilder, tips och liknande jag tänkte dela med mig av. 
 
Först är denna outfit. Kan vi snälla ta ett moment för den eller? Den är så otroligt fin tycker jag! Älskar denna klänningen så mycket och det verkar jag inte vara ensam om heller då den är slutsåld. Men jag länkade en liknande här ovan. 
 
Islycka

fan vad snygga skor

Svar: Tack snälla!
Matilda Strömdahl

Joanna-livet med psykisk ohälsa

Snyggt

Svar: Tack snälla!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress