7 september 2018

FINALLY FRIYAY

Outfits

 
Shirt - NA-KD / SHORTS - NA-KD / SHOES - NELLY
 
Hej darlings! Äntligen fredag efter en fullspäckad vecka med skolstart, ny kurs, pendling, träning, matlagning osv - rutiner hej! Shit är verkligen så trött efter denna vecka men det har varit så himla mycket nya intryck denna vecka, vilket är så kul och det känns ändå så skönt att få tillbaka rutiner igen. Morgonen började med en god frukost framför unga mammor och därefter hade jag ett superintressant telefonmöte som gav mig väldigt mycket energi. Därefter träffade jag Amanda & Malin på en fika, och lilla 3 veckors Bianca! Alltså mitt bebishjärta dooooog lite. Så nu har jag nästan bebisgosat av mig lite men man blir ju så sugen. Jag älskar barn och har alltid gjort det - ni i min närhet som känner mig vet vad jag pratar om :) 
 
Denna outfit är ifrån Gdansk och jag gillar den sååå mycket! Väldigt bekvämt att strosa omkring i men samtidigt så himla snygg. Vad tycker ni om den? Ska skriva ihop ett inlägg i helgen om mina bästa tips för Gdansk. Har inte hunnit det i veckan eftersom den har varit fullspäckad med skola och det gäller att hänga med ifrån start verkligen. Nu ska det bli skönt att ta helg! Trevlig helg hjärtan,
 
Fanny

Skitsnyggt

Svar: Tack! Ha en fin helg nu, kram <3
Matilda Strömdahl

Ninni Undén

Jättefin outfit!

Svar: Tack snälla du <3
Matilda Strömdahl

Sandra SG

sjukt snygg! älskar din outfit

Svar: Åh tack vad glad jag blir <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress