28 februari 2017

VECKAN SOM KOMMER

Vardag

Måndag: Ny vecka i skolan med bland annat seminarie (idag tisdag). Jag storhandlade, fixade här hemma, packade upp mina saker efter att spendnerat helgen i Vimmerby. Jag tränade även årets svettigaste och nästan jobbigaste träningspasset hitills och det gick så bra! Hade sådan energi efter det passet, älskar när tränignspass går bra och instruktören är grym på att puscha. En bra instruktör gör så himla mycket tycker jag, eller vad säger ni?
 
Tisdag: Hade planerat en morgonprommenad på morgonen men skippade den när alarmet ringde. Jag var så himla trött så bestämde mig för att sova en timma till. Gjorde mig en god frukost innan Mallis hämtade upp mig. Vi skulle luncha/fika men jag var så mätt så fick bli en kaffe och smoothie för min del. Sedan hade vi seminarie i skolan, jag åkte hem och åt sen lunch innan jag drog mig mot gymmet för ett kettlebells-pass! När jag kom hem lagade jag lax med sötpotatis i ugn och spenat, tomater och fetaost = ALLTSÅ MUMMAAAAA. Nu ska jag och Adam fira fettisdagen!! Dock hatar jag semlor så får bli något annat gott för min del, gillar ni semlor?
 
Onsdag: Går i skolan mellan 9-16 idag. Det är en lång dag, ska träna på kvällen sen har jag inget mer planerat mer än att packa för helgen!
 
Torsdag: Föreläsning på förmiddagen innan jag åker hemåt till Vimmerby för att träna på kvällen. Ska bli så kul att få träffa laget och kötta ett fotbollspass. 
 
Fredag: Jag åker till Stockholm! Ska på iDeal Of Swedens lanseringsfest för deras nya vårkollektion! Det ska bli så himla roligt. Och att få spendera helgen med min saknade vän Joel kommer vara magiskt <3 Är det någon av er läsare som ska dit?
 
Lördag: Stockholm
 
Söndag: Stockholm -> Vimmerby -> Kalmar
 
Hoppas er vecka blir underbar! Har ni något roligt planerat? Kramis <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress