27 april 2018

FINALLY FRIYAY

Vardag

 
HEJ DARLINS! Så otrolig tacksam över att det är fredag. Det har varit en tuff vecka i skolan och privatlivet. Det är så jobbigt att inte ha en fast punkt. Jag håller på att flytta ifrån min älskade, första lägenhet och har väldigt mycket seperationsångest som jag nämnde i ett annat inlägg. Har fått en ny lägenhet där tanken är att börja om helt, på en ny kula vilket känns skönt :) Men det är så mycket med en flytt. Man har ju så otroligt mycket grejer överallt och innan man får iordning på allting. Jag har lite saker hos mamma, lite hos Adam, lite hos mormor & morfar och haha ja, överallt - ingen struktur med andra ord vilket stressar ihjäl mig. Men det är bara att hålla ut i 2 veckor till. 
 
Avslutade min pågående kurs idag och har nu bara en kurs på 4 veckor kvar innan sommarlov & sista året vilket känns så himla sjukt. Det är en B-uppsats som väntar sen är det ÄNTLIGEN sommarlov vilket ska bli gött. Det är så himla skönt att bocka av saker och se "måste-listan" minskas, håller ni inte med? 
Ha en fin fredag nu hjärtan. 
Alice Dahl

Wow! Älskar byxorna! <3

Svar: Tack snälla <3
Matilda Strömdahl

sarah

Fina kläder

Svar: Eller hur - kul att du gillar dem!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress