28 februari 2018

DENIM DAY´S

Mode Samarbeten

Inlägget är i samarbete med Gina Tricot & innehåller en reklamlänk
 

FAV DENIM - HERE
 
En av mina favoritjeans just nu. Älskar tvätten och slitningen som är fram på dem samt detaljerna nedtill. Om ni klickar på länken får ni se hur dem ser ut bättre :) Jag har fått äran att fota content till en kollektion till Gina Tricot som släpps v10. Så himla roligt och lärorikt. Att ett sådant stort företag tror på mig och ger mig det ansvaret känns helt fantastiskt. Det är så otroligt roligt, spännande och lärorikt som sagt <3 Det är ju denim-tema just nu på Gina Tricot och jag älskar verkligen deras utbud på jeans. Både i priser och kvalité. Mina absoluta favoritjeans är samtliga ifrån Gina Tricot. 
 
Stolt inlägg i samarbete med Gina Tricot
johanna

Fina!

Svar: Tack <3
Matilda Strömdahl

Cissi

Hej! En lite konstig fråga kanske men kom in på ditt inlägg från 15 maj 2017 (Vimmerbys Studentbal 2017 del 1) och blev helt kär i klänningen! Du råkar inte veta var din kompis köpt den? :)

Svar: Hej! Kul att du hamnade där :) Ja visst är den fin, magisk! Tyvärr vet jag inte det då det var ifrån någon sida på nätet men jag tror den hemsidan hade en affär i Stockholm också :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress