30 mars 2018

POLKA

Outfits Samarbeten

Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
 
 
Body - Coming soon / Jeans - Sold out
 
Hej darlings! Känner mig som en polkagris i denna outfit men jag gillar den enormt! Vem gillar inte polkagris liksom? ;) Denna bodyn har jag i både vitt & grönt (ni vet dem med tunna stripes?) och jag älskar passofrmen på denna bodyn. Jeansen är också nya och sitter som en smäck. Har alltid svårt med jeans då jag är rätt kort och har kurviga/grova ben (hej fotbollslår) så det är svårt att hitta några med bra passform. Men jag tycker dessa sitter jättebra och många av Ginas andra jeans! Vad tycker ni om denna outfit? Hiss/Diss?
 Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
Angelica Wåhlin

Så snyggt!

Svar: Tack! <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress