Inlägget är i samarbete med Bubbleroom
 
 
DESS - HERE
 
 
Hur fin och härlig är inte denna skjortklänning? Älskar den verkligen. Så himla glad att berätta för er att jag teamat upp med Bubbleroom nu då jag älskar deras varumärke. Strosade omkring i denna en dag i Köpenhamn och den kommer definitivt att använda den flitigt i sommar. Valde att matcha med ett par vita sneakers men man såklart piffa upp hela outfiten med ett par klackar också. Har fått någon dille på randigt i alla dess färger som ni kanske har märkt på mina senaste outfits. Så snyggt!
 
Idag har det sista dagen i skolan sen tar jag ett efterlängtat sommarlov. Kan knappt fatta att jag avklarat två år på universitetet - det har gått så sjukt fort! Hoppas ni får en fin dag hjärtan så hörs vi sen. 
 
emma

fin outfit :)

Svar: Tack så mycket <3
Matilda Strömdahl

enna

Måste införskaffa mig en sådan klänning, såg att Zara hade något liknande i rosa. Så fint :)

Svar: Ja de är så fina verkligen :)
Matilda Strömdahl

Linda

Snyggt! :)

Svar: Tack! <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress