Jacka - Jofama By Kenza // Set - Sisters Point // Skor - Reebok // Solglasögon - Ur&Penn

Hej darlings! Hur fab är inte detta set? Märket är från Sisters Point och ni kan hitta det på Boston Clothing här i Vimmerby. Jag måste be om ursäkt för om bilderna är lite pixliga, men jag vet inte vad som har hänt med kameran. Det måste vara någon inställning, jag får kolla upp det nu i veckan, jag är nämligen inte så himla haj på inställningar av kameran. 

Love /M.
Matilda Wikblom

Så himla snyggt med set! Älskar din bloggdesign, har du gjort den själv eller? :)

Svar: Tack :D
Matilda Strömdahl

Mia Elisa

Vilket underbart set, det var riktigt fint! :)

Svar: Tack, jag tycker om det så mycket!
Matilda Strömdahl

corneliaeriksson.blogg.se

Så himla fint!

Svar: Åh tack!!!!
Matilda Strömdahl

Bella

Snyggt! :D

Svar: Tack :D
Matilda Strömdahl

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Sjukt snygg outfit! Dock borde du vara försiktig med hur registreringsskyltar på bilar syns i dina bilder.

Svar: Åh tack så mycket! :D ja absolut, tack för tipset! Oproffsigt av mig!
Matilda Strömdahl

Elina

ååååh du, det där sättet var PERFEKT! Vad låg priset på? :D

Svar: Tack så mycket :D jag tror byxorna kostar 399:- och toppen 199:- :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress