29 juli 2015

Hot Anatomy

Mode

 
1:an // 2:an // 3:an // 4:an

Hej! Rhodos börjar närma sig och jag har i princip ingen bikini! Jag tänkta unna mig lite med att beställa hem lite men allt är typ slut i storlekarna, sådant blir jag så trött på. Men här ovan har jag plockat fram lite favoriter från märket Hot Anatomy som finns på Nelly. Jag är sugen på de två sista men tycker även att den marinblåa är så fin, jag som älskar marinblått. Men vi får se lite vad jag beställer hem. 
Love /M.
elin

När åker ni? :)

Svar: Vi åker den 9:e Augusti :)
Matilda Strömdahl

matilda ♥

Åhh, så fina bikinis! Påminner lite om to die for swimwear :)

Svar: Ja eller hur, hoppas de sitter lika bra när jag får hem dem :) vilken fin blogg du har! Kram
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress