1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 (adlinks)
 
Okej vi börjar med sovrummet! Det är så mycket som jag vill göra, saker jag vill köpa osv. Just nu sover vi i en 1,20 säng, vilket är väldigt trångt när man ska sova med varandra i princip varje natt haha... så prio ett för oss är att skaffa en större säng, en 1,80 helst. Då skulle jag så gärna vilja ha den sänggaveln som ni ser här ova, hur fin?!?! Och att man då köper en 1,80 säng och köper till denna sänggavel eller att man då köper i ett paketpris. Sen vill jag ha min lilla egna höra - "fashion hörnan" som Adam kallar det haha. Få upp tavlor och belysning, kuddar och blommor för att få en känsla i rummet liksom. Allt kommer med tiden, jag vet men vill så gärna känna att "det här är hemma". Får önska mig mycket i julklapp och hoppas att jag varit snäll. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress