Vilken vecka jag har framför mig! Jag har både slutprojekt, opponering och tentavecka... heja! Men får se det positivt, efter denna vecka börjar sista (!!!) kursen för terminen som är enbart på 4 veckor innan sommarlov och ett år på universitetet flygit förbi - hur sjukt? Här har ni mina planer:
 
Måndag: Har suttit 10h i sträck i skolan idag och slutfört vårt slutprojekt som vi har som grupparbete då vi gör reklamfilm. Har varit mycket roligt och lärorikt. Ikväll har vi käkat pannkakor och nu kollar vi serier. 
 
Tisdag: Idag kommer det behövas 1000 koppar kaffe för att ta mig igenom denna dag. Opponering på schemat och träning på kvällen om jag hinner hem tills dess, annars träning här i Kalmar. 
 
Onsdag: Seminarium och redovisning i skolan. Är "ledig" på eftermiddagen och då ska jag bara chilla, påbörja hemtentan som vi kommer att få då eftersom den ska in på fredag (har deadline måndag men vill ha helgen fri). 
 
Torsdag: Skriva hemtenta och träna på kvällen!
 
Fredag: Skicka in hemtenta och match hemma på kvällen. 
 
Lördag/Söndag: Helgen är väldigt oklar än så länge, vi får se helt enkelt vad jag känner för. 
 
Hur ser eran vecka ut? Har ni något roligt planerat? Min vecka är ju som sagt inte så jätterolig utan mer jobbig och tråkig, men känner att det är positivt att visa den sidan på bloggen också eftersom livet är inte en dans på rosor och allt är inte lika fancy som det kanske ser ut, förstår ni hur jag menar? :) Ha en fin vecka babes <3
 
#HappiChallenge
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress