Jacka - IvyRevel // Topp - Zara // Byxor - Second hand // Skor - IvyRevel // Solisar - TGR // Mobilskal - iDeal Of Sweden
 
Såhär har jag strosat runt idag. Passade på att knäppa lite snabba bilder mitt i allt spring, stress som varit idag. Skulle skicka in min hemtenta, träffa farmor och farfar, luncha med pappa, ärenden på stan och hinna med tåget vid 16:00 men det var inställt så fick ta det som gick två timmar senare... typiskt. Då hade jag inte behövt stressa och nu hann jag inte fixa det jag tänkt här hemma. Det får bli en annan dag! Hoppas ni får en bra helg <3
 
#HappiChallenge
 
Hemma Hos Felicia

WOW så snyggt!!! Byxorna är ju för grymma, perfekt nu i vår!

Svar: Ja men visst är dem! Tack <3
Matilda Strömdahl

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sjukt snygga byxor!! :)

Svar: Tack! :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress