Inlägget innehåller reklamlänkar
 
 
Jacka - Lindex // Jeans - NA-KD // Topp - IvyRevel // Skor - Chiquelle // Väska - Nelly (adlinks)
 
Såhär har jag sett ut idag! Okej nej inte riktigt har inte haft på mig skorna hela dagen, allt för kallt för det nu men tycker det matchar med outfiten. Vad tycker ni? Jag gillar denna looken skarpt. Jag känner mig bekväm, snygg och så fin i denna outfit. Jag hittade även ett nagellack på rea för några dagar sedan, ett gult haha (ni som läst tidigare inlägg vet att jag har en crush på gult nu) så målade på det lite snabbt idag. 
 
Idag har varit en rolig och tuff dag i skolan, redovisning från 9-16 med allas slutprojekt. Så himla roligt att se vad alla skapat och hur kreativa människor jag jobbar med dagligen. Så imponerad! Men man blir rätt seg i huvudet och kroppen när man sitter inne och lyssnar på redovisningar en hel dag. Nu är det tenta som gäller, ska jobba mig igenom denna hemtenta på två dagar sen ska jag ta långledigt innan jag påbörjar sista (!!!) kursen för denna termin och tar sommarlov - nyp mig i armen så härligt!
 
#HappiChallenge
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress