25 april 2017

X2

#HappiChallenge Vardag

Två snabba från dagens enkla outfit! Idag har jag hunnit med allt på min check-lista, förutom en sak - heja mig! Jag har:
 
✓ Opponerat klart arbete i skolan.
✓ Fotat och publicerat samarbetet med Hudvårdskompaniet.
✓ Betalat räkningar.
✓ Städat, packat upp min väska och diskat.
✓ Bokat tvättid
✓ Deklarerat (glöm inte det vänner!)
 
Det enda som jag inte gjort är tränat. Men kände att jag behövde vila idag då jag vaknade med halsont och har haft det under dagen och det knastar i öronen när man sväljer, så obehagligt! Det brukar oftast gå bort när man kommit igång på morgonen men inte idag. Så imorgon har jag bokat in ett roligt pass på gymmet så det ska bli gött. Jag och Adam firade in CSN & lönedag med att äta middag på IKEA, lite vardagslyx och nu ska vi kolla serier och bara umgås <3
 
#HappiChallenge
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress