- Sponsrat inlägg av Boston Clothing - 
 
Bakom dagens lucka kan en av er vinna någon av dessa toppar som finns i dessa 3 färger. Vinnaren väljer helt och hållet vilken färg. Sammet är en stor trend just nu och jag diggar den verkligen rejält. Boston har fått in mycket snyggt på senaste tiden och jag köpte mig ett grönt sammet set där som jag tänkte visa er senare! 
 

För att tävla: 

- Följ mig  @bymatiilda & @bostonclothing på instagram.
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta vilken färg du helst skulle vilja vinna!
- Klar!
 
(Tävlingen avslutas 12/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
TÄVLING AVSLUTAD! Grattis Maja A, jag kommer kontaka dig <3 
 
Johanna

Johjoh90
Jag skulle vilja vinna en i silver! ⚪️

Malin

Jag skulle vilja vinna en i Silver
[email protected]
Blixth94

Malin

Jag skulle vilja vinna en i Silver
[email protected]
Blixth94

Malin

Jag skulle vilja vinna en i Silver
[email protected]
Blixth94

Malin

Jag skulle vilja vinna en i Silver
[email protected]
Blixth94

Malin

Jag skulle vilja vinna en i Silver
[email protected]
Blixth94

Sara

Åh😍 skulle vilja vinna en i silver💥insta: saragreens mail: [email protected]

Maja

@allvinmaja

Skulle gärna vilja vinna en i silver :)

Mikaela S

Håller tummarna!😍 skulle vilja vinna färgen silver i strl S. Insta: @mikaelastefansson mail: [email protected]

Elin N

Jag skulle vilja ha den röda! Den skulle vara helt fantastisk att få ha på sig på alla julspelningar nu i december. @namnieks på instagram och mejlen [email protected]

Malin Söderlund

Jag skulle vilja vinna en i silver! :)

@malinsoderlund
[email protected]

Natha

Hade absolut dött för den i röd. Herregud så vacker den är!!! Hade blivit världens lyckligaste om jag fick vinna denna! Min instagram är: natha.zal

Anonym

Jag skulle vilja vinna en röd, [email protected]
Maddec77
//tack!

Madde

Röd tack! [email protected]
Maddec77
//tack!

Sofia Eriksson

Den röda hade suttit fint!! 😍
Min instagram @sofiaaerikssonn

Anonym

Vilken lycka att vinna en sådan i rött eller silver. [email protected] min instagram är andreasmaria

Åh!!!😍Den silvriga hade ju suttit som en smäck till nyårgallejet! Silvriga 🙏🏻🙏🏻 @fillans [email protected]

Den silvriga skulle passa helt superbra till kommande festligheter. Min insta är @fillans och min mail är [email protected]🥂

My Thulin

Så fin :D skulle vilja vinna en silver.

Frida knutsson

Så fina! Jag hade valt en silvrig.
Mail: [email protected]
Instagram: friidaknutsson

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress