- Sponsrat inlägg av Nileres - 
 
Finally friday och här kommer dagens lucka! Idag har en av er chansen att vinna dessa GRL PWR örhängen i 18k guld och 925 sterling silver. Tycker dessa är så fina och har ett bra budskap. Det är så himla viktigt att vi kvinnor hyllar, lyfter, glädjs och hjälps åt istället för att dra ner varandra. Inte bara på sociala medier utan även i det verkliga livet också. Om någon gör bättre än dig, lyckas, skapar framgång, blir befondrad eller liknande - bli inte svartsjuk utan se det ifrån andra sidan istället - inspireras, ta råd och lärdom! Vi måste lära oss att glädjas åt varandra. Eller vad säger ni?
 

För att tävla: 

- Följ mig  @bymatiilda & @nileresdesign på instagram.
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta om ditt bästa GRL PWR tips.
- Klar!
 
(Tävlingen avslutas 15/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
TÄVLING AVSLUTAD: Grattis till Anna. Jag kommer kontakta dig via mail <3
 
Anna

Mitt bästa tips är att pusha och peppa varandra!!! Mer GRL PWR!

Malin Söderlund

Mitt bästa girlpower-tips är att alltid stötta och puscha andra tjejer! :)
@malinsoderlund
[email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress