- Sponsrat inlägg av Glossybox -
 
Helt sjukt att det är den 22:e Deember??? Två dagar kvar till julafton? Har ni någon julkänsla?! <3
Bakom dagens lucka är det en riktigt härlig vinst. En av er har chansen att vinna en 6 - månaders prenumeration på Glossybox! Hur himla härlig vinst? Som ni vet älskar jag Glossyboxen och idén med den. Man hittar så många nya favoritprodukter och det sätter verkligen lyx på vardagen.
 

För att tävla: 

- Följ mig  @bymatiilda & @glossybox_sweden på instagram.
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta kort varför du vill vinna.
- Klar!
 
Med rabattkoden "MATILDAS20" får ni även 20% på en hel prenumeration hos Glossybox <3 
 
(Tävlingen avslutas 22/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
 
TÄVLING AVSLUTAD! Grattis Nathalie <3 Jag kommer kontakta dig via mail!
 
Anonym

Skulle verkligen behöva lite nya sminkprodukter då det börjar tryta i min nessisär. Alltid kul att få prova nya produkter man aldrig haft förut. Kanske msn hittar någon ny favorit😊 [email protected] @pernillastromdahl

Sara

Åh vilken drömmig vinst😍 länge tänkt på att beställa glossybox. Jag är inte duktig på smink men skulle gärna vilja lära mig. Med denna box skulle det vara lättare då man får hem många olika produkter så jag kan testa mig fram lite! Mail: [email protected] insta: saragreens 😘🌟

Amanda

Jag har aldrig haft något direkt intresse för varken smink eller hudvård, men på senare tid har något hänt. Plötsligt tycker jag att det är kul! Denna vinst skulle vara såå rolig att vinna, kanske det hjälper mig att bibehålla mitt nyfunna intresse :D
Mail: [email protected]
Instagram: adnamalinnea

Maria

Åh vilken rolig tävling 😍 har funderat flera gånger på att börja premunerera på glossybox men det har aldrig blivit av. Det skulle vara kul att prova lite nya produkter😍🌟
Instagram: mariaerikssonnn
Mail: [email protected]

Maria

Åh vilken rolig tävling 😍 har funderat flera gånger på att börja premunerera på glossybox men det har aldrig blivit av. Det skulle vara kul att prova lite nya produkter😍🌟
Instagram: mariaerikssonnn
Mail: [email protected]

Maria

Åh vilken rolig tävling 😍 har funderat flera gånger på att börja premunerera på glossybox men det har aldrig blivit av. Det skulle vara kul att prova lite nya produkter😍🌟
Instagram: mariaerikssonnn
Mail: [email protected]

Maria

Åh vilken rolig tävling 😍 har funderat flera gånger på att börja premunerera på glossybox men det har aldrig blivit av. Det skulle vara kul att prova lite nya produkter😍🌟
Instagram: mariaerikssonnn
Mail: [email protected]

Maria

Åh vilken rolig tävling 😍 har funderat flera gånger på att börja premunerera på glossybox men det har aldrig blivit av. Det skulle vara kul att prova lite nya produkter😍🌟
Instagram: mariaerikssonnn
Mail: [email protected]

Nanny

Med glossybox kan man, precis som du skrev, hitta nya favoriter och det är precis vad jag behöver! Vill få tillbaka glädjen i att sminka sig igen så detta skulle verkligen göra susen och att kunna unna sig något så fint varje månad skulle göra mig så glad😍

Instagram: nannyfrida
Mail: [email protected]

Nanny

Med glossybox kan man, precis som du skrev, hitta nya favoriter och det är precis vad jag behöver! Vill få tillbaka glädjen i att sminka sig igen så detta skulle verkligen göra susen och att kunna unna sig något så fint varje månad skulle göra mig så glad😍

Instagram: nannyfrida
Mail: [email protected]

Nanny

Med glossybox kan man, precis som du skrev, hitta nya favoriter och det är precis vad jag behöver! Vill få tillbaka glädjen i att sminka sig igen så detta skulle verkligen göra susen och att kunna unna sig något så fint varje månad skulle göra mig så glad😍

Instagram: nannyfrida
Mail: [email protected]

Anonym

Hej!

Jag har tävlat här nästan varje dag men det finns nog ingen vinst jag hade velat vinna mer än just den här! Det är inte åt mig själv utan åt min älskade lilla mamma som jag så helst gärna vill vinna detta. Hon är en människa som verkligen ALDRIG unnar sig någonting. Hon arbetar nätter som undersköterska på akuten och är ofta väldigt trött och utsliten. Ibland kan hon säga saker som att hon önskar att hon hade mer tid till att ta hand om sitt yttre som andra kvinnor gör. Det gör ont i mig att se mamma sådär och för att jag inte kan göra så mycket åt det som fattig student. Om jag hade kunnat så skulle jag erbjuda henne hela världen för mamma förtjänar verkligen det. Därför hade 6 månader av roliga skönhets överraskningar verkligen varit den perfekta gåvan att få ge mamma.

Håller tummar och tår!! Följer på instagram ❤️ Instagramnamn: @natha.zal

God jul önskar Nathalie!❤️

Anna Eriksson

Wow!😍 har verkligen velat testa på en prenumeration på glossybox sedan långt innan men har inte direkt blivit av, har länge hört massa positiva recensioner om Göossybox och hade varit riktigt roligt att testa⭐️
Instagram: annaaerikssonn
Mail: [email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress