- Sponsrat inlägg av IvyRevel -
 
Som många av er vet är jag en riktig #revelista. Jag har handlat regelbundet hos IvyRevel sen dag 1. Jag är alltid lika nöjd och tycker verkligen de levererar mode som sticker ut och är eleganta. Därför är jag extra stolt över att presentera dagens lucka där en av er kan vinna ett valfritt plagg ifrån deras hemsida - perfekt nu till jul & nyår! <3
 
För att tävla:
 
- Följ mig & IvyRevel på instagram / @bymatiilda & @ivyrevel
- Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Berätta om dina nyårsplaner!
- Klar! 
 
 
(Tävlingen avslutas 4/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg imorgon och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
TÄVLING AVSLUTAD: Grattis Annie H! Hoppas du hittar dig något snyggt till Jul & Nyår <3 Jag kommer kontakta dig via mail. Till er som inte vann har jag ett tröstpris. MATIILDA20 ger som vanligt 20% off på ALLT <3
Anonym

Är med och tävlar.
Instagram Benzelin, följer båda konton.
Mvh Jenny

Ellinor törnqvist

Mina planer i år är att fira nyår på phiphi i Thailand med mina två bästa vänner. Fyller år dagen innan nyår den 30 december så hoppas på fint väder, en dagstur ut på havet och sedan fest på stranden.

Ellinortorn94 instagram :)

Sandra

@siirisandra :)) Planerna för nyår just nu är spelkväll med kompisar i syrrans nya lägga!

Anonym

Min plan för nyår är att äta god mat, känna mig vacker och umgås med min sambo/våra små barn och några nära vänner med barn i samma ålder som våra. Följer på instagram (benzelin)

Sofia Eriksson

Följer er båda på instagram @sofiaaerikssonn

Mina nyårsplaner är oklara. Jag och min pojkvän kommer befinna oss någonstans i Asien, kanske i Thailand? Bali? Filippinerna? Malaysia? :D

Annie Holmberg

Jag är gärna med och tävlar!
Mina planer på nyår är att fira in det nya året med en stor fest tillsammans med mina närmsta vänner, som gjort mitt år bättre. Glitter, champagne och dans natten lång! Hade varit helt perfekt med ett nytt plagg till nyårsafton!

Instgaram: @holmbergannie
[email protected]

My

Jag är gärna med @mythulin på instagram!

Jag planerar en fest med mina kollegor :D Så behöver ju något extra fint att ha på mig ;)

Anonym

Följer er båda på instagram @annaaerikssonn mina nyårsplaner är att jag och min bästavän ska ha en myskväll och fira det med hennes familj :)

Nellie Åsén

Im in! @nellieasen
Jag och tjejerna drar en weekend i Köpenhamn över Nyår. Strosa runt på gatorna, käka massa gött käk och skåla för ett helt fantastiskt gånget år och förväntan på det nya.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress