- Sponsrat inlägg av Posterstore -
 
Tavlor och posters är en viktig del i inredningen tycker jag, det blir mer liv och man kan sätta sin personliga prägel på ett bra sätt tycker jag! Bakom dagens lucka kan du vinna ett presentkort hos Posterstore till ett värde av 250SEK. Postern och ramen här ovan är ifrån Posterstore och är en stor favorit här hemma. 
 
För att tävla: 
- Följ mig & Posterstore på instagram / @bymatiilda & @posterstore
-  Lämna dina uppgifter så som namn, mail och instagramnamn i kommentaren (du behöver inte ha en öppen profil) så jag kontakta dig om du är den lyckliga vinnaren. 
- Klar!
 
 
(Tävlingen avslutas 5/12 kl 23:59. Vinnaren utses av mig, publiceras i detta inlägg imorgon och kontaktas via mail. Eventuell vinstskatt betalar vinnaren).
 
AVSLUTAD! Grattis till Josefine E! Jag kommer kontakta dig via mail <3
 
 
Sofia Eriksson

Jag är med! @sofiaaerikssonn 😍

Anna Eriksson

Jag är med! ❤️@annaaerikssonn

Anonym

Jag är med. Följer @benzelin

MADDISENJ.SE

Jag är med @maddisenj

Josefine Eek

Jag är med :D @josefineeeks

Elin Namnieks

Hur fina?! Jag är med och tävlar! @namnieks på instagram! [email protected]

Emely

Yeah! Härlig tävling!
Jag är med :) följer er på instagram, @emelydrugge

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress