7 december 2017

TACKTACKTACK

Om mig

 
Blev så himla glad idag när vaknade och såg att jag fått mail från min bloggportal att jag är blogg.se topp 50 bästa bloggare - igen! "En blogg som man ska ha extra koll på". Under kategorin mode och skönhet har jag hamnat där de beskriver mig som en energifylld tjej som brinner för mode - vilket stämmer! Blev så himla glad och stolt, men också otroligt tacksam! <3 Tack till alla er som är inne och läser varje dag, stöttar och kommenterar. Får alltid så fin feedback ifrån er och det är alltid en god ton här i flödet. Jättekul verkligen! Ni kan kolla in alla andra nominerade (inklusive mig själv) HÄR.
 
På tal om kommentarer så har det strulat hela dagen med att kommentera på min blogg, alltså stör det även er då ni inte kan kommentera min julkalender - vilket är extremt frustrerande men inget jag kan göra något åt nu tyvärr. Jag har mailat min bloggportal och får se vad de säger. MEN jag kommer att förlänga tävlingstiden på lucka 7 så don´t worry! Jag berättar när det funkar igen. 
 
 
Matilda

Snyggt!

Malin Söderlund

GRATTIS ÄLSKLING <33333333

Svar: <33333 tack för allt du gör och som du ställer upp <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress