5 juli 2017

COLORS

Outfits


Topp - Zara // Byxor & Glasögon - Nelly // Plånbok - Ralph Lauren // Mobilskal - iDeal Of Sweden

Hej hjärtan! Ska försöka hitta tillbaka till rutiner när det gäller hela livet i stort sätt. Både med kost, träning, rutiner, planering, bloggandet, samarbeten, vänner & familj osv osv. Har varit väldigt dålig på det på senaste och det funkar liksom inte i längden. Jag blir otroligt trött och inte lika flitig heller när jag inte planerar utan missar saker och glömmer lätt, inte likt mig! Det stressar upp mig som tusan, någon mer? 
 
Idag åkte jag till Västervik med mamma och brorsan, Rasmus (min lillebror) hade läkarbesök där och jag började inte förens vid 16:00 idag. Vi strosade runt, käkade lunch och umgicks. Bar min nya topp med avokados, bananer och papayor på till ett par vita jeans som jag matchat med gula accessoarer - vad tycks? 
 
ajlimullersandvik.blogg.se

jag känner igen mig jättemycket... tufft.

Svar: Eller hur! Gäller att hitta en balans!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress