19 mars 2017

GREEN AND CLASSY

Outfits

 
Nytt set - Gina Tricot // Skor - Nelly.com // Smycken - NAKD // Lace - Lindex
 
Hur SNYGGT är inte mitt nya set ifrån Gina Tricot? Köpte det för några veckor sedan när jag skulle på iDeal Of Swedens event. Tycker att det är så himla snyggt och stilrent, även elegant. Nu hade jag klackar till denna outfit men skulle även kunna tänka mig att matcha med ett par vita sneakers. På tal om det så måste jag verkligen köpa ett par nya vita sneakers nu till våren!!!
 
Har ni haft en bra helg? Min har varit lugn och skön. Hade jättetrevligt i fredags med tjejerna, i lördags spelade vi match som resulterade i vinst och idag har jag fotat material till bloggen, städat och bara chillat och ikväll ska vi laga mat och kolla på någon bra film. <3 Puss!
 
Agnes

Så himla snyggt!

Svar: Tack :D
Matilda Strömdahl

Sofiasmode

Wow verkligen supersnyggt! Den färgen klär dig dessutom otroligt bra :)

Svar: Åh vad snäll du är, tack tack!!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress