Måndag: Kickade igång veckan med magisk frukost! Har varit i skolan hela dagen, nu ska jag ta en prommenix i vårsolen och lyssna på någron bra podd innan jag ska laga mat och dra iväg på ett cross escape pass, ska bli så kul!
 
Tisdag: Tänkte ta en morgonpw, ska bli så fint väder och jag mår så mycket bättre av att röra på mig på morgonen. Ska till skolan och sedan hem till Vimmerby för möte + fotbollsträning!
 
Onsdag: Skola! Jag och Adam funderar på att hitta på något roligt och fixa lite till lägis. 
 
Torsdag: Går i skolan hela dagen och på kvällen ska jag träna. 
 
Fredag: Ledig! Ska umgås med Adam på kvällen/dagen då han slutar tidigt <3 
 
Lördag: Träningshelg med laget!
 
Söndag: Träningshelg med laget!
 
En rätt lugn vecka ändå med mycket träning och skola. Har ni något´speciellt inplanerat denna vecka? <3
 
 
Hemma Hos Felicia

Så bra frukost! Har faktiskt velat testa på mymüslis produkter, de verkar så goda! :)

Svar: Jag tycker absolut du ska göra det, de är verkligen så himla goda!!! :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress