Måndag: Ja eftersom jag hade sådan huvudvärk har det inte blivit mycket gjort. Gick ut på en PW i solen och kände mig lite levande efter det. Sen har jag bara chillat och tvättat. Ska träna ikväll och kolla på Chelsea - Manchester United.
 
Tisdag: Gå i skolan och jobba med ljudinspelning + intervju. Hem till Vimmerby på kvällen för att träna. Kanske åker tillbaka på kvällen igen.
 
Onsdag: Klippning av intervjuen så det blir en bra intervju. Kommer gå i skolan rätt länge eftersom det kommer ta tid. Om jag känner för det så kommer jag träna på kvällen.
 
Torsdag: Förelsäning mellan 9:00-12:00 sen ska jag hem till Vimmerby för att träna!
 
Fredag: Ledig! Ska på massage vid 10:00. Fick det i studentpresent av laget men har inte utnyttjat det än så det ska jag göra på fredag, ska bli så skönt! Sen ska jag förhoppningsvis till Linköpning till Frida och ha en klassreunion - hur magiskt?
 
Lördag: Match! Inga planer på kvällen. Kommer nog åka tillbaka till Kalmar.
 
Söndag: Inga planer!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress