Hej vänner! Hur mår ni? Jag mår jättebra, eller ja förutom att jag har feber och halsont haha ;) Men under senaste tiden har jag jobbat med ett "hemligt" projekt vid sidan av plugget och mitt privatliv. Jag har tänkt att utmana mig själv och göra något annorlunda - därför har jag blivit återförsäljare av forsknings-framställda skönhet och hälsoprodukter! Produkterna har gett otroliga resultat på tusentals människor som använder dessa produkter dagligen. För mer information kan ni klicka HÄR. Ni kan även följa min instagram som jag startat upp i samband med detta - @beautybymatiilda 
 
Målet med detta är att tjäna pengar så att jag kan ha en fast inkomst varje månad och om att jag inom 2 månader kan börja försörja mig på detta. Dels för att jag kan slippa behöva ta CSN (lån) som jag gör nu och börja betala tillbaka på det jag lånat hittils. Samtidigt ska jag såklart ha så roligt som möjligt, ser fram emot att träffa nya människor samt se hur långt jag kan gå inom detta! Vill du veta mer om detta så skulle jag rekomendera min facebook sida eller min instagram sida, alternativt maila mig på [email protected]! Puss <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress