25 maj 2017

BLUE

Outfits Samarbeten

 

DRESS - HERE (adlink)
 
ALLTSÅ HUR FIN är inte min nya klänning? Tycker om färgen och mönstret så mycket. Och att den är vid i armarna och off-shoulder med volang är så fina detaljer! Med koden "BYMATIILDA20" får ni 20% på ALLT hos IvyRevel. Även på rea! Passa även på nu när de även har fri frakt världen över. 
 
Har blivit mycket outfits inlägg här på senaste och lite mindre "privat" och annat som händer i mitt liv. Men har väldigt mycket nu inför kommande tenta så uppdateringen här är inte den bästa. Ska bli bättre när allt är över och visa er mer av min vardag och liknande. Är det något speciellt ni vill att jag skriver om? Kommentera gärna i kommentarerna så ska jag ta till mig det. Puss <3
 
Inlägget är i samarbete med IvyRevel
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress