27 maj 2017

LATELY

Allmänt

Inlägget innehåller reklamlänkar
Senaste tiden från min iPhone. Hade en jättemysig och trevlig kväll med tjejerna i torsdags då vi drack vin och umgicks. På bild 3 & 4 var min outfit + läppglans ifrån "Beauty By Matiilda". Hade en mysig kväll med Malin i onsdags då vi firade att vår sista inlämning var inlämnad och på kvällen blev det utgång. Åt brunch hos Ebba, hon hade fixat så fint och flyttat till hennes nya lägenhet som också var så fin! Grattis igen och lycka till <3
Ytterligare en bild längst ner till vänster från i torsdagskväll på Mos, så himla härligt att hon är hemma igen, som jag saknat henne. Sista bilden är på Rasmus då vi gör "Mudmask" på honom. En ansiktsmask som rengör på djupet, återfuktar, drar ut porer och andra orenheter samt förhindrar acne. Produkten är också från "Beauty By Matiilda"
 
Detta är lite hur mitt liv sett ut den senaste veckan. Utöver det försöker jag plugga till tentan på onsdag samtidigt som jag jobbar på Lindex. Ikväll ska vi fira morfar som fyllt 80 år och senare ska jag träffa vänner. Ha en fin lördagskväll! Puss.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress