Inlägget innehåller reklamlänkar
 
 
Topp - IvyRevel // Jeans - NA-KD // Jacka - IvyRevel // Sneakers - Nike // Bälte & Halsband - NA-KD // Mobilskal - iDeal Of Sweden
 
Såhär har jag sett ut denna vårdag! Vilket härligt väder vi har, eller hur? Blir så himla glad av detta. Jag ska gå ut på en lååångprommenad nu och lyssna på Mathilda och Andreas podd "var femte kvinna" - har ni hört den? Så himla viktigt ämne, ska bli spännande att höra <3 Idag började vi en ny kurs, jag bara längtar tills om 4 veckor då den är över och vi får sommarlov, haha. Vetenskapliga metoder, sorry men inte min grej men ser fram emot att lära mig något nytt. Ikväll står det storstädning, matlagning och CL på schemat, helt okej ändå. Tänkte lägga upp "min helg i bilder" senare och även "plans for the week" - stay tuned. Hoppas ni har haft en fin dag och får en fin kväll, puss!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress