7 oktober 2017

GOODBYE SUMMER

Resor


Jag började sommaren med att gå på Lollos fantastiska bröllop klädd i hannalicious kollektion för NA-KD.

Roadtrip till Söderköping och smultronstället med tjejerna, så mysigt på sommaren och glasserna är ju magiska. 
 

Fotade olika outfits i solnedgångarna ute på landet, hur fint????? Svensk sommar är ren magi. 
Firade midsommar med ett gött gäng på Öland. 
 
 
Var i Göteborg en sväng och fick äntligen se Coldplay live!!!


Jag fyllde 20 och firade den dagen med fantastiska vänner och en lyckad fest. 
 

Käkade jordgubbar i mängder ...
 

Svensk sommar <3
 
Firade denna älskling som också fyllde 20 vid havet och 3-rätters <3
 

Åt god mat heeeela sommaren. 
 

Var i Göteborg med livets två vänner och kollade Håkan, detta är en av mina bästa helger någonsin i livet. Allt var så himla bra denna helg.
 

Jag och Adam tog en dagstur till Öland när vi båda var lediga.
 

Kvällsdopp här var inte tråkigt, alltså !!!!!
 

Jag slutade sommarjobba och vi påbörjade vår efterlängtade semester ihop. 
 

Vi åkte till bland annat Skåne....

Köpenhamn..

& VACKRA Italien!
 
Denna sommar var verkligen helt fantastisk & jag har så mycket mer bilder att visa er. Jag har inte "sparat" på någonting denna sommar utan gått verkligen all in och gått + - 0 haha. Men det är en sommar jag alltid kommer att minnas. Ser fram emot hösten som precis har börjat. Jag blir alltid så motiverad, inspirerad och engagerad på hösten, kanske för att man måste överleva mörkret och kylan haha så har jag nog många bollar i luften under hösten/vintern - det blir så mycket roligare då. Dessutom tycker jag höstmodet är det roligaste modet, vad tycker ni är det bästa modet säsongsmässigt? Hoppas ni har en fin helg hjärtan!
 
 
johanna

fina bilder!

Svar: ÅH TACK! <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress