15 oktober 2017

MY WEEKEND

Vardag

I lördags kom mina tjejer äntligen hit och vi hade en sådan mysig dag på stan med shopping & catch-up i timmar innan vi drog oss hemåt till lägenheten för att göra oss iordning för en ute kväll, vin & dans!
 
Jag bar min nya topp ifrån Andrea Hedenstedts kollektion för NAKD och ni kan hitta den HÄR. Byxorna & halsbanden är också ifrån NAKD, bälte från Gucci och örhängen ifrån Gina Tricot. 
 
 
Vi käkade tapas, drack vin och spelade sällskapsspel. 
Min utekväll var så himla rolig och vi dansade SÅ mycket! Jag tog inga bilder men ni som följer mig på mina andra sociala medier kanske har sett lite. På instagram heter jag @bymatiilda & på snapchat @matildastromdah
 
 
 
Idag vaknade vi rätt sent, gjorde god frukost och sedan pratade igenom gårdagen och livet. Jag uppskattade verkligen så himla mycket att de tog sig tiden att åka hit till mig och spenadera helgen här. 
 
När tjejerna drog vid 13:00 så plockade jag undan, städade och fixade här hemma innan jag tog mig ut i solen och höstvädret för en promme - så himla skönt! Det är så fint ute nu med alla färger. Tycker inte ni det? 
Hoppas ni haft en fin helg. Puss! 
 
 
Hemma Hos Felicia

så gott med tapas, blev riktigt sugen nu haha!! Och så fin tröja!!!

Johanna

Det ser ut som en mysig helg! Fikan ser ju ut att vara to die for!! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress