6 oktober 2017

WINTER IS COMING

Mode Outfits

Inlägget innehåller affiliatelänkar
 
 
Wearing / Nelly.com 
 
Äntligen FREDAG! Solen lyser och jag är ledig - hur underbart? Jag ska åka in till stan för lite ärenden och träffa Sara på en lunch vilket ska bli jätemysigt. Det var så länge sen vi sågs så det ska vi himla kul att ha lite catch-up. Vad tycker ni om min nya jacka? Visst är den fin? Jag skulle rekommendera er att ta den i en storlek mindre ifall ni är sugna på den då jag tog 38, har 36 annars men ville ha den lite större och en tjockare tröja under men en 36 hade räckt gott och väl. Den är jättevarm och mysig, den kommer användas flitigt i höst/vinter. 
 
Felicia

älskar dina byxor

Svar: Tack snälla! De är ifrån NAKD :)
Matilda Strömdahl

johanna

snyggt!

Svar: Tack så mycket :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress