I fredags tog jag äntligen helg och hade en sådan himla mysig dag med Malin. Vi lunchade ihop och snackade mellan om allt mellan himmel och jord. 
 
 
På kvällen gick vi på en allsvensk match mellan Kalmar FF - IFK Norrköping.  Matchen var helt okej ändå och slutade 1-1 tillslut. Nästa gång blir det att kolla när Kalmar gästas av Bajen, Mallan är bajenfan så det är bara att ställa upp och gå ;) 
 
I lördags jobbade jag och på kvällen hade jag myskväll med Malin & Frida <3
 

Idag spelade vi seriefinal och det blev förlust. Så jobbigt och tung förlust då vi hade allt i våra egna händer och jättebra möjligheter att avancera upp till division 1. Ibland är inte idrott rättvist, det var det inte idag och det är det som är mest surt. Men vi vinner som ett lag och förlorar som ett lag. Nu gäller det att hålla tummarna och hoppas på att få hjälp av andra lag i serien. En riktigt jävla tung förlust helt enkelt. 
 
Veckan som kommer är tuff också, mycket plugg, plugg & plugg... så skönt att ha mina vänner, träningen och min kärlek när det går motigt i livet. Haha, vilket deppigt inlägg det blev men jag hatar att förlora. 

Hoppas er helg varit fin! Puss <3
 
Jessica Högberg

Vem hatar inte att förlora! Nästa gång... ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress